wtorek, 15 lipca 2014

I whip my hair back and forth !

Dziewczyny  na  hasło " wakacje " mają przeróżne plany dotyczące swojego wyglądu jak i koloru włosów. Jedna połowa marzy o pięknej opaleniźnie druga za to by na jej głowie działo się coś szalonego. My postanowiłyśmy być  po obu stronach dlatego niedawno spaliłyśmy się na słońcu a wczoraj pokombinowałyśmy coś z włosami. Dlatego dzisiejszy post będzie o naszych efektach .

1. Kamila - włosy zostały rozjaśnione w stylu ombre . Gdy wrócę za tydzień mam plany jeszcze je potraktować płukanką fioletową ( ktoś jej próbował ? ). Robiłam je ok. 30 min zaczynając od dołu idąc powoli w górę. Jestem bardo zadowolona z efektu i chyba zostanę przy nim najdłużej .




2. Basia - ja w przeciwieństwie do Kamili przeszłam z kolorowych włosów do jednego koloru. Już miałam dość tęczy na głowie i teraz mam czekoladowy brąz :D Znając życie jeszcze kiedyś będę miała kolorowe włoski, ale jak na razie zostaje przy brązie :)





Odbiegając od naszych włosów chcemy was zainspirować poniższymi zdjęciami , które strasznie nam się spodobały. Może w przyszłym roku będziemy mieć okazje coś pokombinować podobnego ,w końcu żyje się tylko raz ;)





I jak podobają wam się ? Może macie inne pomysły na włosy czy jednak wolicie zostać przy naturalnym kolorze? Stwierdziłyśmy też , że  będziemy dodawać posty w środy i soboty ale to dopiero jak wrócimy z wyjazdów. Mamy wiele pomysłów i chcemy się nimi z wami podzielić. Jak na razie czeka nas pakowanie i rozłąka na prawie 2 tygodnie. Do zobaczenia , XOXO ♥
                                                              Willow Smith - Whip My Hair - KLIK !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz